Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Webclass or Face-to-Face
Klant is koning, wordt vaak gezegd. Maar hoe geeft u uw klant ook dat gevoel? Een aantal spelregels zitten er bij u vast ingepeperd: denk mee met uw klant, wees soepel en beantwoord zo precies mogelijk zijn vragen. Fopas neemt samen met u die basisprincipes onder de loep. En daagt u met uiteenlopende oefeningen uit om iedere klant als een sire te behandelen.
Duur van de opleiding: 1 dag
Wie is de klant:
Klantgericht en proactief handelen:
Persoonlijk actieplan
Aanverwante competenties
Deze opleiding vereist dat u de communicatietechnieken uit de basismodules 'Assertief communiceren', en 'Alert en doelgericht telefoneren', beheerst. De opleiding verloopt op een interactieve en participatieve manier. U werkt aan de hand van concrete en praktische oefeningen.
U spreekt vaak met interne of externe klanten (aan de telefoon) en wilt een positief beeld van uzelf, de producten en diensten, en van uw onderneming neerzetten.