Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Webclass or Face-to-Face
U maakt het vast wel eens mee: een klant die emotioneel tot ronduit agressief reageert. Het is een kunst om daar dan niet in mee te gaan, want uw gedrag lokt tegengedrag uit. Hoe blijft u in zulke situaties professioneel? Meer nog, hoe haalt u iets positiefs uit een conflict? Fopas geeft u inzicht in oplossingsstrategieën en onderhandelingstechnieken. En laat u vooral zelf een aantal mogelijkheden ondervinden.
Duur van de opleiding: 1 dag
Persoonlijk actieplan
Als u al de module ‘Assertief communiceren’ en ‘Omgaan met klagende klanten’ volgde, dan is dat een plus. De opleiding verloopt op een interactieve en participatieve manier. U werkt aan de hand van concrete en praktische oefeningen.
U wordt soms geconfronteerd met zichtbaar agressieve personen. Ze melden zich aan het onthaal of bellen u op en dreigen, soms zelfs zonder dat ze u kennen. U wilt uw eigen veiligheid en comfort verhogen wanneer u met zulke situaties wordt geconfronteerd.