Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Webclass or Face-to-Face
Klachten interpreteren als afwijzingen door uw klant? Niet doen! Want het speelt net in uw voordeel dat klanten u eerlijk vertellen wat u nog beter kunt doen. En vindt u samen een oplossing? Dan wordt de relatie met die klant vaak onwrikbaar. In twee intensieve dagen ontdekt u aan den lijve hoe u dat klaarspeelt.
Duur van de opleiding: 2 dagen
Persoonlijk actieplan
Als u al de module ‘Assertief communiceren’ volgde, dan is dat een plus. De opleiding verloopt op een interactieve en participatieve manier. U werkt aan de hand van concrete en praktische oefeningen.
U wordt soms geconfronteerd met moeilijke situaties waarbij u klanten te woord moet staan en verder helpen. U krijgt klachten en bent op zoek naar raad en praktische tips om hiermee om te gaan zodat het voor beide partijen een win-win situatie wordt. U wilt uw relatie met uw klanten ontwikkelen tot een sterke en respectvolle relatie op lange termijn.