FR NL

Proactief en klantgericht handelen

Webinar

U hebt een klant aan de lijn. Hoe spreekt u die aan? U krijgt een e-mail. Hoe lang wacht u om te antwoorden? En moet u een interne klant anders aanpakken? Dit webinar leert u essentiële attitudes en omgangsregels voor een klantgerichte opstelling vanuit een positieve mindset. Niet te missen voor alle medewerkers die wel eens met klanten in contact komen – zowat iedereen dus.

Social Media Shares
Proactief en klantgericht handelen
 

Duur: 1u

  • U proeft van de ’ingrediënten’ van klantgerichtheid.
  • U krijgt tips om meer impact te hebben op uw klanten, in woord en daad.
  • U leert nog bewuster om te gaan met de verwachtingen van de klant.

Een positieve mindset is de rode draad doorheen dit webinar.

Dit webinar vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor alle medewerkers die de klant nog meer centraal willen stellen.

Na dit webinar hebt u inzicht in

  • hoe u klantgericht denken omzet in concrete attitudes.
  • wat ‘klantgerichtheid’ inhoudt en hoe u dit in praktijk brengt.
  • hoe u een positieve indruk creëert als ambassadeur en aanspreekpunt van uw onderneming.
  • hoe u klantgerichte (telefoon)gesprekken voert.
 DatumTaalDuur 
Online28 maart '19nl13:30 - 14:30Schrijf in
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert