FR NL

Meer grip krijgen op lastige gesprekken aan de telefoon

Webinar

Bent u de persoon die steevast de ontevreden klanten aan de lijn krijgt? Of die boodschappen met slecht nieuws moet brengen? Dan kunt u best een duwtje in de rug gebruiken. Dit webinar geeft u concrete tips om uw kalmte te bewaren, assertief neen te zeggen als dat nodig is en de angel uit moeilijke gesprekken te halen. Zodat u zelfs die ‘moeilijke’ klanten aan uw organisatie weet te binden.
Social Media Shares
Meer grip krijgen op lastige gesprekken aan de telefoon
 

Duur: 1u

Dit webinar gaat over moeilijke gesprekken aan de telefoon. Uw klant ziet u niet, maar hoort u wel.
Wat zijn de valkuilen en pluspunten van een moeilijk gesprek aan de telefoon?
U krijgt tips om de lead van het gesprek te nemen, om klagende klanten op te vangen en moeilijke boodschappen goed te brengen.

Programma:

  • Troeven aan de telefoon
  • Bezwaren ombuigen
  • Klagende klant aan de lijn
  • Moeilijke boodschappen goed gebracht
  • Zeven extra tips

Dit webinar vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor alle medewerkers en beheerders die regelmatig telefoongesprekken voeren en hun vaardigheden willen optimaliseren.

 DatumTaalDuur 
Online14 november '19nl13:30 - 14:30Schrijf in
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert