FR NL

Proactief en klantgericht handelen

Workshop

Deze workshop volgt op het webinar 'De klant centraal!'. Tijdens het webinar kreeg u enkele inzichten mee; in deze workshop bespreken we die verder, reflecteren we en oefenen we de vaardigheden hieraan gelinkt.
Social Media Shares
Proactief en klantgericht handelen
 

Duur van de workshop: 0,5 dag

Tijdens deze workshop leert u

  • klantgericht denken omzetten in concrete attitudes.
  • hoe u 'klantgerichtheid' in de praktijk brengt.
  • een positieve indruk creëren als ambassadeur en aanspreekpunt van uw onderneming.
  • klantgerichte (telefoon)gesprekken voeren.
  • hoe u meer impact hebt op uw klant.
  • nog bewuster omgaan met de verwachtingen van de klant.

U hebt het webinar 'Proactief en klantgericht handelen' gevolgd.

Opgelet: wie het webinar (live of opgenomen versie) niet heeft gevolgd, krijgt géén toegang tot de workshop.

Voor iedereen die het webinar 'Proactief en klantgericht handelen' volgde en die deze vaardigheden verder wil ontwikkelen.

 DatumTaalDuur 
Fopas Brussels25 april '19nl09:00 - 12:00Schrijf in
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert