FR NL

Omgaan met agressieve klanten

Webinar

Emotionele of ronduit razende klant? Laat u niet meeslepen. Want actie leidt tot reactie. Voor u het weet, escaleert de discussie tot een scheldpartij. Dit webinar geeft u concrete tips om in zulke situaties het hoofd koel te houden. Leer hoe u altijd beheerst en professioneel antwoordt, oplossingen aandraagt en … een conflict ombuigt naar een positieve uitkomst.
Social Media Shares
Omgaan met agressieve klanten
 

Duur: 1u

  • De werking van de hersenen
  • Oorzaken van agressief gedrag.
  • Profiel van de agressieve klant.
  • Onze reactie tegenover agressief gedrag.
  • Verschillende soorten agressie.
  • Typologie van agressieve klanten.
  • Effecten van agressie.

Dit webinar vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor iedereen die soms geconfronteerd wordt met agressieve klanten en daar op een betere manier wenst mee om te gaan.

Na dit webinar hebt u inzicht in

  • de verschillende vormen van conflicten en agressiviteit en de motieven erachter.
  • succesvolle oplossingsstrategieën om om te gaan met vijandigheid en agressiviteit.
  • reacties die bijdragen tot het verminderen of ombuigen van agressiviteit.
  • technieken om ook in moeilijke omstandigheden te blijven luisteren en samen met uw klant naar een constructieve en aanvaardbare oplossing te zoeken.
  • hoe een conflict een opportuniteit kan zijn om elkaar beter te begrijpen en beter samen te werken.
 DatumTaalDuur 
Online23 september '19, 23 september '19nl13:30 - 14:30Schrijf in
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert