FR NL

Omgaan met agressieve klanten

Workshop

Deze workshop volgt op het webinar 'Omgaan met agressieve klanten'. Tijdens het webinar kreeg u enkele inzichten mee; in deze workshop bespreken we die verder, reflecteren we en oefenen we de vaardigheden hieraan gelinkt.
Social Media Shares
Omgaan met agressieve klanten
 

Duur van de workshop: 0,5 dag

Tijdens deze workshop leert u

  • op een gepaste manier reageren als u geconfronteerd wordt met agressieve klanten en conflictsituaties, waarbij u zowel aandacht hebt voor uzelf als voor uw gesprekspartner.
  • reageren op een manier die bijdraagt tot het verminderen of ombuigen van agressiviteit.
  • zelf kalm te blijven en uw gesprekspartner te kalmeren.
  • technieken om ook in moeilijke omstandigheden te blijven luisteren en samen met uw klant naar een constructieve, aanvaardbare oplossing te zoeken.
  • hoe u een conflict kunt omzetten naar een opportuniteit om elkaar beter te begrijpen en beter samen te werken.

U hebt het webinar 'Omgaan met agressieve klanten' gevolgd.

Opgelet: wie het webinar (live of opgenomen versie) niet heeft gevolgd, krijgt géén toegang tot de workshop.

Voor iedereen die het webinar 'Omgaan met agressieve klanten' volgde en die deze vaardigheden verder wil ontwikkelen.

 DatumTaalDuur 
Fopas Brussels07 oktober '19nl09:00 - 12:00Schrijf in
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert