FR NL

Telefoneren in het Frans

Webinar

Krijgt u het warm wanneer u de telefoon opneemt en de persoon aan de andere kant van de lijn een Franstalig iemand blijkt te zijn? Of voelt u zich geremd om zelf een klant of leverancier op te bellen, als deze Franstalig is? Misschien vermijdt u wel om het gesprek aan te gaan? Of wilt u wat u zegt klantvriendelijker verwoorden?

Social Media Shares
Telefoneren in het Frans
 

Duur: 1u

U leert standaardzinnen en uitdrukkingen die u altijd zal kunnen gebruiken:

  • om een telefoongesprek te beginnen
  • om een afspraak te maken en te verplaatsen
  • om een boodschap aan te nemen en achter te laten
  • om het gesprek af te sluiten

Om dit webinar te volgen verwachten we dat u een basiskennis van het Frans hebt.

(Minimum niveau volgens het Europees Referentiekader: A2 – Laag intermediair).  

Dit webinar richt zich tot iedereen die af en toe in het Frans telefoneert.

In dit webinar reiken we u de sleutelzinnen aan om een telefoongesprek te beginnen, uzelf voor te stellen aan de telefoon en om het gesprek professioneel te beëindigen.
Ook de sleutelzinnen om een afspraak te maken of een boodschap aan te nemen passeren de revue. 

Wat u leert, zal u onmiddellijk kunnen toepassen bij een volgend telefoongesprek in het Frans.

 DatumTaalDuur 
Online19 februari '19nl11:00 - 12:00Schrijf in
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert