FR NL
Proactief en klantgericht handelen

Proactief en klantgericht handelenBasic

Learning track with Webclasses or Face-to-Face

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen

  • Contact maken
  • De vraag onthalen
  • Gepast antwoorden
  • Professioneel afsluiten

Individuele opdracht 1

Video 2

De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen

  • Contact
  • Competentie
  • Collegialiteit
  • Congruentie
  • Commitment
  • Continuïteit

Individuele opdracht 2

Video 3

Proactief handelen

  • Wat en waarom?
  • Proactief handelen in 6 stappen

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...

Voorkennis

Dit traject vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor wie ?

Voor elke manager en/of medewerker die de kwaliteit van zijn relaties met klanten wil versterken door de klant centraal te stellen in zijn/haar zorgen.

Resultaat

In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om de klant centraal te stellen:

  • Je gaat de dialoog aan met de klant face-to-face en aan de telefoon.
  • Je gaat aan de slag met de 6 C’s van klantgerichte service.
  • Je handelt proactief.
WaarDatumTaalDuur 
Online28 oktober '21, 18 november '21nlSchrijf in
Voorbereiding - Proactief en klantgericht handelen
Online18 november '21Webclass 109:00 - 12:00
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-