Learning track with (web)classes
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt
Video 1
Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen
Individuele opdracht 1
Video 2
De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen
Individuele opdracht 2
Video 3
Proactief handelen
Individuele opdracht 3
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...
----------
Om de video’s probleemloos te doorlopen, verifieer je best eerst de kwaliteit van je verbinding:
Toegang geweigerd? Vraag uw IT-afdeling om toegang te geven tot het adres https://fopas.webinarsolutions.tv/
Voor elke manager en/of medewerker die de kwaliteit van zijn relaties met klanten wil versterken door de klant centraal te stellen in zijn/haar zorgen.
In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om de klant centraal te stellen:
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Online | 20 mei '21, 10 juni '21 | nl | Schrijf in | ||
Voorbereiding - Proactief en klantgericht handelen | |||||
Online | 10 juni '21 | Webclass 1 | 09:00 - 12:00 | ||
Wachtlijst | Schrijf in |