Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Learning track with Webclasses or Face-to-Face
Hoe behoud je een uitstekende relatie met je klanten en hoe bouw je die verder uit in een wereld vol verandering? Hoe werk je aan die persoonlijke en blijvende relatie in een context waarin alles veel sneller gaat en… digitaal wordt? Wat kan jij doen om het verschil te maken in de ogen van jouw klanten?
Interesse? Aarzel niet langer en schrijf je in voor dit traject.
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt
Video 1
Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen
Individuele opdracht 1
Video 2
De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen
Individuele opdracht 2
Video 3
Proactief handelen
Individuele opdracht 3
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...
Voor elke manager en/of medewerker die de kwaliteit van zijn relaties met klanten wil versterken door de klant centraal te stellen in zijn/haar zorgen.
In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om de klant centraal te stellen:
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Fopas Brussels | 20 oktober '22, 10 november '22 | nl | Schrijf in | ||
Voorbereiding - Proactief en klantgericht handelen | |||||
Fopas Brussels | 10 november '22 | Face-to-face | 09:00 - 12:00 | ||
Wachtlijst | Schrijf in |