FR NL
Proactief en klantgericht handelen

Proactief en klantgericht handelenBasic

Learning track with Webclasses or Face-to-Face

Hoe behoud je een uitstekende relatie met je klanten en hoe bouw je die verder uit in een wereld vol verandering? Hoe werk je aan die persoonlijke en blijvende relatie in een context waarin alles veel sneller gaat en… digitaal wordt? Wat kan jij doen om het verschil te maken in de ogen van jouw klanten?
Interesse? Aarzel niet langer en schrijf je in voor dit traject.

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen

  • Contact maken
  • De vraag onthalen
  • Gepast antwoorden
  • Professioneel afsluiten

Individuele opdracht 1

Video 2

De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen

  • Contact
  • Competentie
  • Collegialiteit
  • Congruentie
  • Commitment
  • Continuïteit

Individuele opdracht 2

Video 3

Proactief handelen

  • Wat en waarom?
  • Proactief handelen in 6 stappen

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...

Voorkennis

Dit traject vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor wie ?

Voor elke manager en/of medewerker die de kwaliteit van zijn relaties met klanten wil versterken door de klant centraal te stellen in zijn/haar zorgen.

Resultaat

In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om de klant centraal te stellen:

  • Je gaat de dialoog aan met de klant face-to-face en aan de telefoon.
  • Je gaat aan de slag met de 6 C’s van klantgerichte service.
  • Je handelt proactief.
WaarDatumTaalDuur 
Fopas Brussels20 oktober '22, 10 november '22nlSchrijf in
Voorbereiding - Proactief en klantgericht handelen
Fopas Brussels10 november '22Face-to-face09:00 - 12:00
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-