Proactief en klantgericht handelen

Proactief en klantgericht handelen

Learning track with (web)classes

Bekijk hier de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen

  • Contact maken
  • De vraag onthalen
  • Gepast antwoorden
  • Professioneel afsluiten

Individuele opdracht 1

Video 2

De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen

  • Contact
  • Competentie
  • Collegialiteit
  • Congruentie
  • Commitment
  • Continuïteit

Individuele opdracht 2

Video 3

Proactief handelen

  • Wat en waarom?
  • Proactief handelen in 6 stappen

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...

----------

Om de video’s probleemloos te doorlopen, verifieer je best eerst de kwaliteit van je verbinding:

  • Maak verbinding met een recente browser vanaf je computer (smartphone of tablet kan ook maar is minder comfortabel)
  • Een goede internetverbinding moet hoger zijn dan 2Mbps+; test het hier
  • Sluit alle andere programma’s, apps of toestellen om bandbreedte te sparen.

Toegang geweigerd? Vraag uw IT-afdeling om toegang te geven tot het adres https://fopas.webinarsolutions.tv/

Voorkennis

Dit traject vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor wie ?

Voor elke manager en/of medewerker die de kwaliteit van zijn relaties met klanten wil versterken door de klant centraal te stellen in zijn/haar zorgen.

Resultaat

In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om de klant centraal te stellen:

  • Je gaat de dialoog aan met de klant face-to-face en aan de telefoon.
  • Je gaat aan de slag met de 6 C’s van klantgerichte service.
  • Je handelt proactief.

Inschrijven

WaarDatumTaalDuur 
Online20 mei '21, 10 juni '21nlSchrijf in
Voorbereiding - Proactief en klantgericht handelen
Online10 juni '21Webclass 109:00 - 12:00
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-