Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Learning track with Webclasses or Face-to-Face
De verzekeringswereld is hard.
Je moet je voortdurend onderscheiden van de concurrenten en klantenbinding opbouwen.
Je klant tevreden stellen en een uitstekende relatie met hem opbouwen is vandaag belangrijker dan ooit tevoren.
In deze opleiding geven we jou de sleutels om dit te bereiken, dus schrijf je in!
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt
Video 1
Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen
Individuele opdracht 1
Video 2
De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen
Individuele opdracht 2
Video 3
Proactief handelen
Individuele opdracht 3
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken en verder te oefenen.
Voor iedereen die de kwaliteit van zijn klantenrelatie wil versterken.
Je klant voelt zich begrepen en in het middelpunt van je belangstelling:
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Fopas Brussels | 07 april '25, 28 april '25 | nl | Schrijf in | ||
Voorbereiding - Proactief en klantgericht handelen | |||||
Fopas Brussels | 28 april '25 | Face-to-face | 09:00 - 12:00 | ||
Wachtlijst | Schrijf in |