FR NL
AXA Academy - Coach the coach

AXA Academy - Coach the coachFocus

Webclass or Face-to-Face

Je coacht af en toe medewerkers bij het voeren van telefoongesprekken in verschillende situaties. Je wil hen begeleiden op een manier die hun zelfvertrouwen en efficiëntie vergroot.

Het leertraject "Coach de coach" bestaat uit 2 workshops van een halve dag, waarbij je :

  • de essentiële rollen en kwaliteiten van een coach ontdekt
  • de vaardigheden die eigen zijn aan een coach identificeert en inoefent

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit twee workshops van een halve dag.

1 - De essentiële rollen en kwaliteiten van de coach (0,5 dag)

  • Jouw rol als coach en waar verschilt die van de rol van manager?
  • Welk imago wil je als coach overbrengen op medewerkers?
  • Ondersteunende tools om de impact van je manier van communiceren en van je gedrag te versterken.

2 - Vaardigheden eigen aan een coach (0,5 dag)

  • Het gedrag, de houding, en de vaardigheden van een coach.
  • Een vertrouwensrelatie met medewerkers opbouwen.
  • Je verbale (stem) en non-verbale (gebaren) gedrag aanpassen.
  • Constructieve feedback aan de werknemer geven zonder te oordelen.
  • Omgaan met weerstand (tegenwerping, belediging, ...).
  • Vooruitgang op een waarderende manier aanmoedigen.

Voorkennis

Je wil de rol van coach graag op jou nemen. Je bent bereid om je eigen professionele ervaring te analyseren.

Resultaat

Aan het einde van de training:

  • heb je je coachingvaardigheden onderzocht en weet je hoe je deze kan versterken
  • weet je hoe je jouw rol van coach het beste opneemt
WaarDatumTaalDuur 
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-