Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Webclass or Face-to-Face
Tijdens deze aanvullende workshop, bedoeld voor medewerkers die het traject 'Feel good with your clients' hebben gevolgd, bekijken we volgende twee aspecten:
Aan het einde van deze sessie bent je in staat om, zelfs in emotioneel moeilijke situaties, een positieve, open en betrokken houding tegenover je gesprekspartner te behouden.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit één workshop van een halve dag.
1 - Feel good with your clients: opfrissing (intervisie - 1u)
We bespreken heel kort enkele basisinzichten uit het traject 'Feel good with your clients' en bespreken vooral eigen ervaringen, die door de trainer aangevuld en gekaderd worden.
2 - Een positieve mindset ontwikkelen en uitstralen (1u)
We werken individueel en in groep rond volgende items:
3 - Omgaan met eigen emoties en emoties van de klant (1u)
Aan het einde van deze sessie ben je beter uitgerust om het verloop van je gesprekken met klanten positief te beïnvloeden, vooral in emotioneel eerder precaire situaties.
Je ziet in dat je mindset in hoge mate bepalend is voor de kwaliteit van de relatie die je met de klant opbouwt.
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Wachtlijst | Schrijf in |