FR NL
Digital Client Service_Alert-en-doelgericht-telefoneren

Digital Client Service_Alert-en-doelgericht-telefonerenBasic

Group training or Webclass(es)

Professioneel telefoneren is iets wat je kan leren.
Structureer je gedachten en breng je boodschap duidelijk over.
Bespaar tijd en efficiëntie wanneer je telefoneert, dus schrijf je in!

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

De klant onthalen en identificeren

Individuele opdracht 1

Video 2

De behoeften van jouw klanten achterhalen

Individuele opdracht 2

Video 3

Het gesprek professioneel afsluiten

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken en verder te oefenen.

Voor wie ?

Voor iedereen die de kwaliteit van zijn telefoongesprekken wil verbeteren.

Resultaat

Je bespaart tijd en wint aan efficiëntie door je boodschap duidelijk en bijna moeiteloos over te brengen.

WaarDatumTaalDuur 
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-