FR NL
AXA-Partners_Soigner sa relation client de manière proactive

AXA-Partners_Soigner sa relation client de manière proactiveBasic

Learning track with Webclasses or Face-to-Face

De verzekeringswereld is hard.
Je moet je voortdurend onderscheiden van de concurrenten en klantenbinding opbouwen.
Je klant tevreden stellen en een uitstekende relatie met hem opbouwen is vandaag belangrijker dan ooit tevoren.
In deze opleiding geven we jou de sleutels om dit te bereiken, dus schrijf je in!

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

Je relatie met de klant - telefonisch of face-to-face - verzorgen

  • Contact maken
  • De vraag onthalen
  • Gepast antwoorden
  • Professioneel afsluiten

Individuele opdracht 1

Video 2

De 6 C’s als leidraad voor klantgericht handelen

  • Contact
  • Competentie
  • Collegialiteit
  • Congruentie
  • Commitment
  • Continuïteit

Individuele opdracht 2

Video 3

Proactief handelen

  • Wat en waarom?
  • Proactief handelen in 6 stappen

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken en verder te oefenen.

Voor wie ?

Voor iedereen die de kwaliteit van zijn klantenrelatie wil versterken.

Resultaat

Je klant voelt zich begrepen en in het middelpunt van je belangstelling:

  • Je gaat aan de slag met de 6 C’s van klantgerichte service.
  • Je toont een proactieve houding.
WaarDatumTaalDuur 
Geen geplande sessies

Wat u zeker ook interesseert

-