FR NL
Webinar - Telefoneren in het Nederlands

Webinar - Telefoneren in het NederlandsFocus

e-Learning / Video

Krijgt u het warm wanneer u de telefoon opneemt en de persoon aan de andere kant van de lijn een Nederlandstalig iemand blijkt te zijn? Of voelt u zich geremd om zelf een klant of leverancier op te bellen, als deze Nederlandstalig is? Misschien vermijdt u wel om het gesprek aan te gaan? Of wilt u wat u zegt klantvriendelijker verwoorden?

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Duur: 1u

U leert standaardzinnen en uitdrukkingen die u altijd zal kunnen gebruiken:

  • om een telefoongesprek te beginnen
  • om een afspraak te maken en te verplaatsen
  • om een boodschap aan te nemen en achter te laten
  • om het gesprek af te sluiten

Uw toegang tot het webinar wordt afgesloten op 01/07 (inschrijvingen tot en met 30/06) of op 01/01 (inschrijvingen tot en met 31/12).

Voorkennis

Om dit webinar te volgen verwachten we dat u een basiskennis van het Nederlands hebt.

(Minimum niveau volgens het Europees Referentiekader: A2 – Laag intermediair).  

Voor wie ?

Dit webinar richt zich tot iedereen die af en toe in het Nederlands telefoneert.

Resultaat

In dit webinar reiken we u de sleutelzinnen aan om een telefoongesprek te beginnen, uzelf voor te stellen aan de telefoon en om het gesprek professioneel te beëindigen.
Ook de sleutelzinnen om een afspraak te maken of een boodschap aan te nemen passeren de revue. 

Wat u leert, zal u onmiddellijk kunnen toepassen bij een volgend telefoongesprek in het Nederlands.

WaarDatumTaalDuur 
OnlinenlSchrijf in
Webinar - Telefoneren in het Nederlands

Wat u zeker ook interesseert

-