Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
e-Learning / Video
Krijgt u het warm wanneer u de telefoon opneemt en de persoon aan de andere kant van de lijn een Nederlandstalig iemand blijkt te zijn? Of voelt u zich geremd om zelf een klant of leverancier op te bellen, als deze Nederlandstalig is? Misschien vermijdt u wel om het gesprek aan te gaan? Of wilt u wat u zegt klantvriendelijker verwoorden?
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Duur: 1u
U leert standaardzinnen en uitdrukkingen die u altijd zal kunnen gebruiken:
Uw toegang tot het webinar wordt afgesloten op 01/07 (inschrijvingen tot en met 30/06) of op 01/01 (inschrijvingen tot en met 31/12).
Om dit webinar te volgen verwachten we dat u een basiskennis van het Nederlands hebt.
(Minimum niveau volgens het Europees Referentiekader: A2 – Laag intermediair).
Dit webinar richt zich tot iedereen die af en toe in het Nederlands telefoneert.
In dit webinar reiken we u de sleutelzinnen aan om een telefoongesprek te beginnen, uzelf voor te stellen aan de telefoon en om het gesprek professioneel te beëindigen.
Ook de sleutelzinnen om een afspraak te maken of een boodschap aan te nemen passeren de revue.
Wat u leert, zal u onmiddellijk kunnen toepassen bij een volgend telefoongesprek in het Nederlands.
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Online | nl | Schrijf in | |||
Webinar - Telefoneren in het Nederlands |