Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Learning track with Webclasses or Face-to-Face
Professioneel telefoneren is iets wat je kan leren.
Structureer je gedachten en breng je boodschap duidelijk over.
Bespaar tijd en efficiëntie wanneer je telefoneert, dus schrijf je in!
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt
Video 1
De klant onthalen en identificeren
Individuele opdracht 1
Video 2
De behoeften van jouw klanten achterhalen
Individuele opdracht 2
Video 3
Het gesprek professioneel afsluiten
Individuele opdracht 3
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken en verder te oefenen.
Voor iedereen die de kwaliteit van zijn telefoongesprekken wil verbeteren.
Je bespaart tijd en wint aan efficiëntie door je boodschap duidelijk en bijna moeiteloos over te brengen.
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Fopas Brussels | 01 september '25, 22 september '25 | nl | Schrijf in | ||
Préparation - Téléphoner de manière alerte et ciblée | |||||
Fopas Brussels | 22 september '25 | Face-to-face | 09:00 - 12:00 | ||
Wachtlijst | Schrijf in |