FR NL
Alert en Doelgericht telefoneren

Alert en Doelgericht telefonerenBasic

Learning track with Webclasses or Face-to-Face

Wat wil jij dat klanten zeggen na een telefoongesprek met jou? In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om alert en doelgericht te telefoneren. Wat win-win je? Heldere gesprekken, meer efficiëntie en meer tijd.

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

De klant onthalen en identificeren

Individuele opdracht 1

Video 2

De behoeften van jouw klanten achterhalen

Individuele opdracht 2

Video 3

Het gesprek professioneel afsluiten

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...

Voorkennis

Dit traject vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor wie ?

Je spreekt vaak met interne of externe klanten aan de telefoon. Je wil dit op een professionele en efficiënte manier doen.

Resultaat

In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om alert en doelgericht te telefoneren:

  1. Je klant onthalen en identificeren.
  2. De behoeften van jouw klanten achterhalen.
  3. Het gesprek professioneel afsluiten.
WaarDatumTaalDuur 
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-