Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Learning track with Webclasses or Face-to-Face
Wat wil jij dat klanten zeggen na een telefoongesprek met jou? In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om alert en doelgericht te telefoneren. Wat win-win je? Heldere gesprekken, meer efficiëntie en meer tijd.
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. Online learning: 3 video's van 7 à 8 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt
Video 1
De klant onthalen en identificeren
Individuele opdracht 1
Video 2
De behoeften van jouw klanten achterhalen
Individuele opdracht 2
Video 3
Het gesprek professioneel afsluiten
Individuele opdracht 3
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...
In dit traject krijg je alle sleutels aangereikt om alert en doelgericht te telefoneren:
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Wachtlijst | Schrijf in |