Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Learning track with Webclasses or Face-to-Face
Emotionele of ronduit razende klant? Laat je niet meeslepen. Want actie leidt tot reactie. Voor je het weet, escaleert de discussie tot een scheldpartij. Dit traject geeft jou concrete tips om in zulke situaties het hoofd koel te houden. Leer hoe je altijd beheerst en professioneel antwoordt, oplossingen aandraagt en … een conflict ombuigt naar een positieve uitkomst.
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een webinar en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. In het webinar (1u) focussen we op:
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier leer je
Dit traject vraagt geen specifieke voorkennis.
Voor iedereen die soms geconfronteerd wordt met agressieve klanten en daar op een betere manier wenst mee om te gaan.
Na dit traject heb je inzicht in
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Fopas Brussels | 16 september '22, 07 oktober '22 | nl | Schrijf in | ||
Voorbereiding - Omgaan met agressieve klanten | |||||
Fopas Brussels | 07 oktober '22 | Face-to-face | 09:00 - 12:00 | ||
Wachtlijst | Schrijf in |