Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Learning track with Webclasses or Face-to-Face
Hoe reageer je doeltreffend op een agressieve klant?
Neem het voortouw, laat je niet meeslepen, en voorkom dat de situatie uit de hand loopt.
Jouw gedrag bepaalt voor een groot deel hoe het gesprek met je klant verder verloopt.
De manier waarop je je uitdrukt en je lichaamstaal zijn je beste wapens om dergelijke situaties onschadelijk te maken.
Leer je hoofd koel te houden en positief te handelen: jij bent het gezicht van je onderneming.
Schrijf je in en leer een aantal technieken om een conflict om te zetten in een positieve uitkomst.
Bekijk hier de teaser van dit traject.
Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?
Dit traject bestaat uit een webinar en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).
1. In het webinar (1u) focussen we op:
2. Oefensessie (3u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan
Hier leer je
Voor iedereen die soms geconfronteerd wordt met agressieve klanten en daar op een betere manier wenst mee om te gaan.
Na dit traject
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Fopas Brussels | 01 september '25, 22 september '25 | nl | Schrijf in | ||
Voorbereiding - Omgaan met agressieve klanten | |||||
Fopas Brussels | 22 september '25 | Face-to-face | 13:00 - 16:00 | ||
Wachtlijst | Schrijf in |