FR NL
Omgaan met 'moeilijke' klanten

Omgaan met 'moeilijke' klantenFocus

Learning track with Webclasses or Face-to-Face

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 9 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

  • Wat irriteert klanten?
  • Omgaan met jouw emoties
  • De emoties van de klant erkennen
  • Typologie van enkele klanten

Individuele opdracht 1

Video 2

Toolbox voor moeilijke situaties

  • Positief taalgebruik
  • Feitelijk taalgebruik
  • Doorvragen
  • Herformuleren
  • Hetzelfde herhalen

Individuele opdracht 2

Video 3

Omgaan met bezwaren

  • Drie soorten bezwaren
  • Vaak voorkomende bezwaren

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (6u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken, te oefenen, te oefenen, te oefenen ...

Voorkennis

Dit traject vraagt geen specifieke voorkennis.

Voor wie ?

Je hebt regelmatig contact met klanten. Je wil beter leren omgaan met emoties (eigen emoties en die van de klant) en met bezwaren, om zo lastige situaties makkelijker in goede banen te leiden.

Resultaat

Dit traject leert jou op een klantgerichte manier om te gaan met lastige situaties. Dat gebeurt in drie stappen:

  1. Omgaan met jouw emoties en de emoties van jouw klant erkennen
  2. Toolbox voor moeilijke situaties
  3. Omgaan met bezwaren

Na afloop heb je alle troeven in handen om de klant te behandelen zoals hij wil behandeld worden en om lastige situaties in goede banen te leiden.

WaarDatumTaalDuur 
Online29 oktober '21, 19 november '21, 26 november '21nlSchrijf in
Voorbereiding - Omgaan met moeilijke situaties
Online19 november '21Webclass 109:00 - 12:00
Online26 november '21Webclass 209:00 - 12:00
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-