FR NL
Omgaan met jouw klanten in moeilijke situaties

Omgaan met jouw klanten in moeilijke situatiesFocus

Learning track with Webclasses or Face-to-Face

In je contacten met klanten word je soms geconfronteerd met moeilijke situaties.
Het is nooit prettig om met bezwaren of ontevredenheid om te gaan.
En al zeker niet als het zich voordoet bij één van je klanten.
Gelukkig zijn er technieken die je kan leren om efficiënt met deze situaties om te gaan.
Schrijf je en leer hoe je in elke moeilijke situatie het juiste gedrag aanneemt.

Bekijk hier  de teaser van dit traject.

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Dit traject bestaat uit een online voorbereiding en een oefensessie: face-to-face of webclass(es).

1. Online learning: 3 video's van 7 à 9 minuten en enkele korte opdrachten, die je zelfstandig doorneemt

Video 1

Omgaan met je emoties en de emoties van je klant erkennen

  • Wat irriteert klanten?
  • Omgaan met jouw emoties
  • De emoties van de klant erkennen
  • Typologie van enkele klanten

Individuele opdracht 1

Video 2

Toolbox voor moeilijke situaties

  • Positief taalgebruik
  • Feitelijk taalgebruik
  • Doorvragen
  • Herformuleren
  • Hetzelfde herhalen

Individuele opdracht 2

Video 3

Omgaan met bezwaren

  • Drie soorten bezwaren
  • Vaak voorkomende bezwaren

Individuele opdracht 3

2. Oefensessie (6u): face-to-face of webclass(es) met persoonlijk actieplan

Hier krijg je de kans om vragen te stellen, voorbeelden te bespreken en verder te oefenen.

Voor wie ?

Voor iedereen die contact heeft met klanten en een professional wil worden in communicatie en het omgaan met emoties in lastige situaties.

Resultaat

Je manier van communiceren stelt je in staat om moeilijke situaties het hoofd te bieden en toch klantgericht te blijven.

WaarDatumTaalDuur 
Fopas Brussels26 augustus '24, 16 september '24nlSchrijf in
Voorbereiding - Omgaan met klanten in moeilijke situaties
Fopas Brussels16 september '24Face-to-face09:00 - 16:00
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-