FR NL
Klantgerichtheid

KlantgerichtheidBasic

Webclass or Face-to-Face

Een opleiding, een workshop, een sensibilisatie- of intervisie-sessie, … op maat van uw bedrijf?

Inhoud traject

Doelstellingen van de opleiding

Een klantgericht basishouding aannemen in alle klantencontacten om de klantenervaring en klanttevredenheid te verhogen.

Als je geconfronteerd wordt met moeilijke klantencontacten, kan je:

  • de noden van een klant correct inschatten
  • begrip en emathie tonen voor de emoties van de klant zonder akkoord te gaan met de inhoud
  • aangeven wat wel kan en wat niet kan
  • verduidelijking en informatie geven zonder vakjargon te gebruiken
  • de leiding in het gesprek houden en voorstellen doen aan de (interne en externe) klant om tot een gezamenlijke oplossing te komen
  • grenzen aangeven en geduld bewaren

Inhoud

  • de klantendriehoek:
  • de noden van de klant (duiding, contact en sturing)
  • mogelijke reacties bij moeilijke klanten (empathie, duidelijke informatie, structuur)
  • de juiste nood van de klant detecteren en van daaruit op de juiste manier reageren
WaarDatumTaalDuur 
WachtlijstSchrijf in

Wat u zeker ook interesseert

-