FR NL
AXA Partners_Team coaching Ops

AXA Partners_Team coaching OpsFocus

Group training or Webclass(es)

Programma specifiek ontwikkkeld voor de Teamleaders Ops van AXA Partners.

Een collega coachen betekent actief deelnemen aan zijn of haar integratie en professionele ontwikkeling binnen het bedrijf.
Fopas versterkt je coachingvaardigheden in twee intensieve opleidingsdagen.
We gaan van start met een beoordeling van je rol, houding en taken.
Daarna ontdek je hoe je anderen op een positieve manier kan motiveren.
Schrijf je in en leer hoe je aan de ontwikkeling van je collega's kan bijdragen.

Inhoud traject

Duur van de opleiding: 6 dagen

MODULES

1 – Inleiding van het leertraject (5/2/25 – ochtend)

  • Introductie
  • Link naar het People Leadership Model
  • Wat is een coach?  Wat zijn de kwaliteiten van de Coach? Vergelijking met de sportwereld
  • Waarom coachen?  Wat zijn de voordelen voor de Teamleader, de medewerker, het team, de klanten, AXA?
  • De praktische aspecten van de sessies (duur, frequentie, enz.)
  • Verspreiding van het Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), de rode draad van het proces

 2 – Betere kennis van mijn profiel en mijn energieën (5/2/25 – namiddag)

 3 – Positieve en constructieve feedback geven, vragen en ontvangen (19/2/25 – ochtend)

 4 – Coaching tools & structureren van een coachingsgesprek (19/2/25 – namiddag)

 5 – Simulatie (voorbereiding tussen module 4 en 5) iedereen krijgt feedback van de groep (deel 1) + samenvatting van best practices (14/3/25 – voormiddag)

6 – Simulatie (voorbereiding tussen module 4 en 5) iedereen krijgt feedback van de groep (deel 2) + samenvatting van best practices (14/3/25 – namiddag)

7 – Intervisie (21/3/25 – voormiddag)

8 – Hoe kan ik feedback geven door me aan te passen aan mijn werknemer? (21/3/25 – namiddag)

9 – Simulatie (voorbereiding tussen module 8 en 9) (26/3/25 – ochtend)

10 – Hoe kan ik mijn coaching aanpassen aan mijn werknemer? Hoe activeer je andere energieën? (26/3/25 – namiddag)

11 – Simulatie (voorbereiding tussen module 9 en 10) (14/5/25 – ochtend)

12 - Intervisie (14/5/25 – namiddag)

 

Persoonlijk actieplan

  • Wat wil je graag beter doen m.b.t. het coachen van agnten? Welk voordeel zou dit hebben voor jou en  voor anderen als jou dit lukt?
  • Wat zijn de eerste kleine stappen die je kan zetten? Wie of wat kan jou hierbij helpen?
  • Waaraan zal je merken dat het de goede richting uitgaat?

 

Resultaat

Aan het einde van de training ben je in staat om:

  • Positieve en constructieve feedback geven, vragen en verwelkomen in een hybride omgeving

- De prestatiegegevens van agenten analyseren en een constructief bericht naar agenten sturen.

- Proactief positieve en constructieve feedback geven aan andere medewerkers dan die in jouw team.

  • De agenten dagelijks motiveren, jouw team face-to-face en op afstand verenigen en energie geven  (= veldcoach)
     
  • Vraagagenten op een positieve manier aanpassen, zich aanpassen aan mijn publiek, met behulp van moderne coachingstechnieken die aangepast zijn aan de nieuwe generatie.
     
  • Waardering tonen  aan agenten
     
  • Observeren en snel handelenl/reageren op een situatie die zich voor je voordoet.
     
  • Een agent identificeren die schriftelijke of mondelinge motivatie nodig heeft.
WaarDatumTaalDuur 
Geen geplande sessies

Wat u zeker ook interesseert

-