Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Webclass or Face-to-Face
Als leidinggevende moet je soms lastige gesprekken voeren. Wanneer een medewerker bijvoorbeeld presteert onder de verwachtingen en je merkt dat hij defensief reageert op je feedback. Of tijdens een teamoverleg blijft een collega jouw beslissingen in vraag stellen. Hoe zorg je ervoor dat je opkomt voor de belangen van je team of organisatie, zonder de verbinding met je medewerkers te verliezen?
In deze workshop leer je hoe je duidelijk en respectvol communiceert, misverstanden voorkomt en moeilijke gesprekken ombuigt naar constructieve en verbindende interacties. We zoomen specifiek in op situaties voor leidinggevenden.
*** Wordt enkel bedrijfsintern aangeboden.
Duur van de workshop: 0,5 dag
1. Eens en voor altijd duidelijkheid over assertieve communicatie
2. De 3 basisspelregels van effectieve communicatie
3. Actief luisteren en reageren op weerstand
Voor leidinggevenden die moeilijke gesprekken vlotter en effectiever willen voeren, met respect voor zichzelf en hun medewerkers.
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Geen geplande sessies |