Uw vraag tot contact wordt behandeld in overeenstemming met onze Privacy Statement.
Workshop
AXA Belgium, afdeling Leven, wil de rol van de beheerders transformeren, zodat ze evolueren van dossierbeheer naar relatiebeheer met de makelaars.
Dit past in een visie waarbij de automatisering van routinetaken toeneemt, waardoor sociale vaardigheden cruciaal worden om toegevoegde waarde te creëren.
Stimuleren van directe contacten en belang van direct en pro-actief communiceren (mailwisselingen beperken en spontaan telefoongesprekken voeren) zijn transversaal te bekijken en mogen in alle modules terugkomen.
De vastgestelde gedragsindicatoren omvatten:
Beheerders moeten het gebruik van uitgaande oproepen en face-to-face ontmoetingen met makelaars versterken.
Vaardigheden op het gebied van telefonie, schriftelijke communicatie en aanpassing van de boodschap worden essentieel geacht.
Inhoud (in functie van de cases gebracht door de deelnemers – Intervisie modus)
Deze module is gericht
De trainer begint met het uitleggen van het belang van uitgaande oproepen in het proactief beheren van relaties met makelaars.
Er wordt de nadruk gelegd op het behouden van controle over het gesprek door gerichte vragen te stellen om de uitwisseling naar een positief resultaat te sturen.
+ Herinnering gebruik van de ‘OnePager’ AXA
De module bevat ook technieken om gespannen situaties te de-escaleren,
Er worden simulaties van telefoongesprekken aangeboden om deze technieken in de praktijk te brengen, en feedback in real-time stelt de deelnemers in staat hun zelfvertrouwen en effectiviteit bij telefoongesprekken te verbeteren.
Oefeningen
Dit programma "Listening & Communication" is ontwikkeld vor alle medewerkers van de BU LIFE.
De module 'Phoning' is echter enkel bedoeld voor de 'new joiners'.
4. Telefonie : enkel voor de new joiners
4.1. voor de nieuwe medewerkers zonder telefoonervaring :
Opleidingstraject met de 3 modules, maar in een lichtere versie, rekening houdend met alles wat ze al in de vorige modules hebben gezien. :
4.2. voor reeds ervaren nieuwe medewerkers : Versterking van Telefonische Vaardigheden (3 uren) :
Doelstelling
Waar | Datum | Taal | Duur | ||
---|---|---|---|---|---|
Geen geplande sessies |